La Formaggeria Gran Moravia slaví úspěch v žebříčku KPMG: Nejlépe hodnocená značka!

La Formaggeria Gran Moravia je podle žebříčku KPMG za rok 2023 nejlépe hodnocenou značkou mezi maloobchodními řetězci v České republice. Pořadí sta nejlepších zákaznických zkušeností sestavuje KPMG Česká republika každoročně dle metody Nunwood. Letošní studie, která zkoumá pohled zákazníků na téměř 200 značek, se zúčastnilo přes 5000 respondentů.

V celkovém pořadí všech značek se náš řetězec umístil na skvělé stříbrné pozici hned za vítěznou Air Bank.

Metoda KPMG posuzuje zákaznickou zkušenost optikou šesti pilířů, které představují základní charakteristiky potřebné k budování pozitivních zkušeností: personalizace, integrita, očekávání, řešení problémů, čas a úsilí a empatie. V roce 2023 se v rámci studie ukázala být nejvlivnějším pilířem personalizace.

„Velmi si tohoto úspěchu vážíme, o to víc, že je výsledkem hodnocení samotných zákazníků, kterým moc děkujeme za přízeň a důvěru. Náš model prodeje si klade za cíl podpořit lidský vztah mezi prodavačem a zákazníkem a tak velké poděkování patří také všem našim kolegům v prodejnách, kteří svou práci vykonávají s takovým zápalem a profesionalitou,“ uvedl Roberto Brazzale, který stojí za vznikem řetězce podnikových prodejen La Formaggeria Gran Moravia.

S kompletními výsledky a úplným zněním studie se lze seznámit na https://www.nejlepsi.cx/

Tisková zpráva