V celkovém pořadí všech značek se náš řetězec umístil na skvělé stříbrné pozici hned za vítěznou Air Bank.
Metoda KPMG posuzuje zákaznickou zkušenost optikou šesti pilířů, které představují základní charakteristiky potřebné k budování pozitivních zkušeností: personalizace, integrita, očekávání, řešení problémů, čas a úsilí a empatie. V roce 2023 se v rámci studie ukázala být nejvlivnějším pilířem personalizace.
„Velmi si tohoto úspěchu vážíme, o to víc, že je výsledkem hodnocení samotných zákazníků, kterým moc děkujeme za přízeň a důvěru. Náš model prodeje si klade za cíl podpořit lidský vztah mezi prodavačem a zákazníkem a tak velké poděkování patří také všem našim kolegům v prodejnách, kteří svou práci vykonávají s takovým zápalem a profesionalitou,“ uvedl Roberto Brazzale, který stojí za vznikem řetězce podnikových prodejen La Formaggeria Gran Moravia.
S kompletními výsledky a úplným zněním studie se lze seznámit na https://www.nejlepsi.cx/
Tisková zpráva