Režim 1+1 povede po volné části vozovky a zároveň nebude ve směru od centra umožněn sjezd ze silnice I/35 k vlakovému nádraží a na ulici Jeremenkovu. Za uzavírku sjezdových ramp u areálu Zory bude vytyčena objízdná trasa ulicemi Holická, Wittgensteinova a po třídě Kosmonautů.
„Zakázku získala firma IDS – Inženýrské a dopravní stavby Olomouc, která mezi celkovými třemi účastníky veřejného výběrového řízení předložila nejnižší cenovou nabídku ve výši cca 6,2 milionu Kč. Během jednoho měsíce dojde k osazení nového lamelového tichého mostního závěru, jehož provedení (včetně prvků uložení a řízení pohybu) musí odpovídat nejtěžšímu provozu pro třídu dopravního zatížení,“ uvedl pro média Miroslav Mazal, mluvčí Ředitelství silnic a dálnic.
„Věříme, že rozhodnutí silničního správního úřadu o zúžení úseku nebude způsobovat zásadní komplikace navzdory hustotě provozu přesahující při posledním sčítání 38 tisíc aut denně. Předpokladem pro menší kolony je dodržování pravidel silničního provozu. Pomůže například střídavé řazení, takzvané zipování,“ uvedl.
Vlastimil Blaťák



