Olomoucký hokej měnil logo naposledy v roce 2014 před první extraligovou sezónou v novodobé historii. Klub se tím chtěl především vyhnout právním sporům o staré logo, na které tehdy koupil v exekuční dražbě za 15 tisíc korun autorská práva Jiří Dittmer.
„Už delší dobu jsme hledali nějakou inspiraci. Nakonec jsme usoudili, že bude nejlepší, když to dáme do rukou ‚profíků‘. Už když jsme dělali novelizaci starého loga, spolupracovali jsme s DS Studiem pod vedením Davida Spilky,“ popsal tehdy pro klubový web počátky tvorby nového loga a spolupráci s DS Studiem Mario Cartelli, tehdejší marketigový manažer klubu. Část fanoušků se ale s novým logem neztotožnila.
Nyní, těsně před začátkem předkola play off 2023 se klub vytasil inovovaným logem, na kterém je kohout z čelní strany. A kresba okamžitě získala na sociálních sítích nadšené reakce a stovky lajků.
Které logo olomouckého hokeje považujete za nejpovedenější?
Vlastimil Blaťák