„Nesrovnáváme se s festivaly, jako je Beerfest, děláme to z opačného konce. Představujeme lidem nejzajímavější produkci především moravských pivovarů, často se jedná o svrchně kvašená piva, nebo o nejrůznější speciály. Program doplňujeme o přednášky, zveme přední odborníky, kteří návštěvníkům ještě rozšíří znalosti,“ řekl Hanáckým novinkám organizátor akce Jiří Gregor.
Druhý ročník akce nabízí mírné změny oproti loňsku, návštěvníci na akci především najdou méně velmi lokálních olomouckých piv. „Olomoučtí je velmi dobře znají a soustředili jsme se spíš na značky a styly, které jsou v regionu méně známé,“ vysvětluje Gregor.
Na druhém ročníku Moravské vernisáže piva se návštěvníkům představuje celkem 25 pivovarů, které nabízí okolo padesáti pivních speciálů. Součástí zakoupené vstupenky jsou žetony, které návštěvníka opravňují k některým degustacím.
Vlastimil Blaťák